پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2895
-
الف
+

«عشق و آتش» به روزهای پایانی رسید

فیلم سینمایی «عشق و آتش» به کارگردانی محمد عرب، با پایان مراحل فنی آماده نمایش می‌شود.

فیلم سینمایی «عشق و آتش» به کارگردانی محمد عرب، با پایان مراحل فنی آماده نمایش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، «عشق و آتش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد عرب در مراحل پایانی فنی قرار دارد و برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده نمایش خواهد شد.

محمد عرب درباره وضعیت «عشق و آتش» گفت: «در حال حاضر فیلم مراحل پایانی صداگذاری و ساخت موسیقی را طی می‌کند و نسخه اولیه آن بدون صداگذاری، موسیقی اورژینال و ویژوآل افکت، به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارایه شده است. جا دارد از تلاش و همت مدیرعامل، قائم مقام، و معاونان بنیاد سینمایی فارابی در راستای مساعدت و حمایت صادقانه از تولید این فیلم که داستان آن بر محور جوانمردی ایرانیان می گردد تشکر ویژه ای داشته باشم».

وی افزود: «خوشبختانه تمامی بازیگران با گریم ها و ظاهری متفاوت بازی منحصر به فردی در فیلم داشته اند و همین امر فضای فیلم را به طور کلی تحت تأثیر قرار داده است. با توجه به روایت فیلمنامه از یک مقطع خاص تاریخ، عوامل پشت دوربین نیز تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا تصویری مناسب از فضا و دنیای فیلمنامه ارائه دهند و فیلمی تأثیرگذار و به‌یادماندنی برای مخاطبان و دوستداران سینما فراهم کنند. امیدوارم در نهایت نتیجه کار نیز در خور سلیقه مخاطبان باشد».

عرب صحبت‌های خود را به این ترتیب به پایان برد که: «در «عشق و آتش» منصور بَراهیمی نویسنده فیلمنامه، برداشت آزاد خود را از یک داستان مشهور ایرانی با بهره‌گیری از فرهنگ جوانمردی سامان داده است. در واقع این فیلم علاوه بر آنکه ظرفیت بالای اقتباس ادبی و امکانات همذات‌پنداری مخاطب با ارزش‌های قهرمانی در سینمای قصه‌گو را به نمایش می گذارد، می‌کوشد با حضور بازیگران سرشناس سینمای کشور، «سفر قهرمان» خود را در حال ‌و هوایی ایرانی به تصویر کشیده و ذوق منحصر به فرد قصه‌گویی ایرانیان را از نو زنده کند».

حسین یاری، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی نیا، هلیا امامی، فاطمه گودرزی، علی صادقی، مهرداد ضیایی، نیما شاهرخ‌شاهی، ارژنگ امیرفضلی، امیرحسین صدیق، قدرت ا… صالحی، ا… قلی نظری، محسن افشانی، ارسلان قاسمی، علی مسعودی (مشهدی)، امین ایمانی، و… بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، انتخاب بازیگران: محمّدرضا شریفی نیا، طرّاح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طرّاح چهره‌پردازی: سیدمحسن موسوی، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، صدابردار: حسین بشّاش، طرّاح و ترکیب‌ کننده‌ صدا: آرش قاسمی، عکاس: علی نیک‌رفتار، آهنگساز: بهزاد عبدی، طراح و مجری جلوه های رایانه ای: امیر سحرخیز، و… .

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر